6 motive pentru care ai nevoie de un software pentru gestionarea unui service auto

6 motive pentru care ai nevoie de un software pentru gestionarea unui service auto

Pentru orice antreprenor, provocarile din afacere nu mai sunt de mult timp o surpriza. Trebuie sa fii mereu pregatit pentru situatii neprevazute, cu solutii care sa iti usureze munca si sa iti ofere ajutorul automatizat de care ai atata nevoie.

Ai un service auto și afacerea ta creste de la o luna la alta? Perfect! Insa incepi sa simti ca nu mai faci fata tuturor atributiilor pe care ti le-ai asumat de-a lungul timpului?

Avem solutia perfecta pentru tine si afacerea ta! Am dezvoltat o aplicatie software care se potriveste ca o manusa afacerii tale: GestSEL-Service Auto.

Probabil ca te intrebi, chiar in timp ce citesti acest articol:”ce este acest soft, cum ma ajuta pe mine si afacerea mea, de ce ar trebui sa il implementez in business-ul meu?”

Sunt intrebari firesti la care venim cu raspunsuri concrete si pertinente care te vor ajuta sa intelegi cat este de important sa automatizezi procesele din afacerea ta.

In primul rand, vrem sa iti explicam ce inseamna aceasta aplicatie si cum te poate ajuta:

Ce este GestSEL Service Auto?

GestSEL Service Auto este un soft informatic care simplifica procesele intalnite intr-o astfel de afacere, mai exact: deschiderea comenzii, receptia autovehiculului, stabilirea avariilor acestuia, procesele verbale, comandarea si gestionarea pieselor, introducerea lor in devize, evidenta manoperelor pe mecanici, devizul final, emiterea unei facturi sau bon fiscal, etc.

Cum te ajuta aplicatia GestSEL Service Auto in gestionarea service-ului auto?

Iti vei gestiona bine timpul de lucru si iti vei mentine clientii multumiti prin rapiditatea cu care vei prelua comenzile din service

Ca si in orice alt domeniu, si intr-un service auto timpul este un element crucial, atat pentru tine si echipa ta, cat si pentru clienti. Ei nu vor sa astepte prea mult, iar tu vrei sa ii servesti pe toti in cel mai profesionist mod posibil.

Ei bine, aplicatia vine in ajutorul tau si iti permite sa introduci comenzile de service in baza de date foarte rapid si usor. Operatiunile includ detalii despre garantie, postgarantie, asigurare, deviz etc. Receptia unui autovehicul, inregistrarea avariilor si stocarea datelor clientului se face in doar cateva clickuri.

Vei putea lista chiar din aplicatie procesele verbale de custodie sau bonul de lucru.

Mai mult, cu ajutorul acestui soft, intregul proces de gestiune a tuturor serviciilor si a produselor din service-ul tau vor fi actualizate in timp real si vei putea sa le urmaresti indeaproape.

Vei avea control total asupra proceselor si informatiilor din service-ul tau

Receptiile tuturor autovehiculelor care intra in service-ul tau vor fi stocate si segmentate astfel incat sa ai mereu la dispozitie o evidenta clara a lor.

Asta inseamna ca fiecare masina va avea o fisa digitala dedicata care va contine toate detaliile de interes pentru reparatia curenta sau reparatii viitoare: piese receptionate, materiale necesare, detalii despre manopera, echipa de lucru, deviz de lucru etc.

Digitalizarea face posibila accesarea in orice moment, cu usurinta, a istoricului complet al unei masini care a trecut pragul service-ului tau.

Vei avea control financiar total asupra operatiilor din service

Programul stabileste automat si corect tarifele pentru serviciile si piesele necesare oricarui autovehicul. Va calcula automat pretul unei interventii, iar apoi vei putea emite devizul final, factura sau bonul fiscal. Mai mult, aplicatia iti ofera o viziune de ansamblu asupra intrarilor si iesirilor de piese si a serviciilor oferite.

Iti vei gestiona eficient echipa

Accesul in aplicatie se face pe baza de nume si parola, fiecare utilizator avand anumite drepturi de acces: administrator, magazioner, receptioner service, mecanic service, coordonator service, casier etc. Fiecare dintre angajati isi va folosi propriul cont unde vor nota detalii despre activitatea zilnica. Astfel, tu vei avea o viziune complexa despre performanta echipei tale si vei putea sa aduci oricand imbunatatiri modului de lucru.

Vei avea control asupra stocurilor

In orice afacere, stocul este un element sensibil la greseli. La fel este si intr-un service auto: nu iti poti permite greseli cand vine vorba de produsele pe care le ai in gestiune. Aplicatia te ajuta sa tii o evidenta clara a stocului pe diferite gestiuni, de exemplu: piese, materiale etc., inclusiv gestiunea pieselor pentru comenzile date in lucru.

Aplicatia face automat descarcarea stocului pe baza tuturor facturilor de vanzare, bonurilor fiscale si de consum, ca sa consulti situatia actuala a gestiunii tale. Rapoartele si situatiile se realizeaza extrem de usor, intr-un timp scurt.

Administrarea eficienta a afacerii tale oricand, de oriunde

Una dintre partile cele mai frumoase ale aplicatiei este aceea ca poti sa o administrezi din orice colt al lumii, chiar si din concediul tau. Aplicatia foloseste ultima tehnologie a sistemului de baze de date MS SQL Server, sistem foarte rapid si sigur.

Exportul datelor in contabilitate

Pentru a usura si eficientiza munca ta si a contabilului tau aplicatia permite exportul datelor (receptii, vanzari, bonuri de consum, etc.) catre diferite aplicatii de contabilitate financiara cum ar fi: Winmentor, Saga, Contnet – Arhimedes, Ciel, etc.

Ai nevoie de mai multe informatii? Colegii nostri iti stau la dispozitie in orice moment pentru a te ajuta cu solutii de administrare eficienta a afacerii tale.

Scrie-ne la office@selectsoft.ro si iti vom raspunde cu cea mai mare placere!

 

Related Posts