Noutățile lunii:
1. La extrasele de cont acum vom afișa mai amănunțit erorile dacă vor apărea.
2. La importul avizelor de ieșire în avizele de intrare acum se vor face actualizări de preț vânzare/furnizor în nomenclator, inventare de modificări de preț dacă sunt necesare chiar dacă gestiunea sursa este de tip En-gros.
3. La inventarul avansat, câmpul de Preț de stoc se va selecta complet la intrarea în acea căsuță.
4. La introducerea unei încasări sau plăți acum se poate configura astfel încât să apară un mesaj cu statusul soldului restant al clientului
5. Imbunătățire a conexiunii cu baza de date la adăugarea de poze în aplicația mobilă.
6. Viteza preluării facturilor din ANAF a fost imbunătățită în cazul în care baza de date are foarte mulți parteneri.
7. Acum la adăugarea unui produs pe o factură din ecranul de Ieșiri te va întreba dacă să adauge serviciul suplimentar de RETURO.
8. Returul produselor acum va ține cont dacă a existat un ambalaj de tip RETURO în momentul vânzării.
9. La rapoarte->Raport de gestiune centralizat pe cote de TVA, vor apărea și cotele de TVA de 8%.
10. Acum la trimiterea facturilor se va completa și Nr. Reg. Comert.
11. La generarea facturii acum putem seta și un punct de lucru.
12. Etichetele de raft au acum un text predefinit de „Ambalaj cu garanție” dacă produsul este marcat ca fiind de tip RetuRO
13. Dacă un contract este în altă valută decât RON iar pe acel contract dorim să introducem un serviciu care să nu fie transformat în valuta respectivă (să rămână RON), acum există o bifă la nivel de adăugare a serviciului prin care poți specifica acest lucru.
Bugfixing:
1. Localitatea/sectorul clienților acum se va prelua corect la inițializarea ecranului de e-Transport
2. La importul de factură acum nu va mai sări poziția la modificarea ei