Context
Nevoia clădirii unui stil de viață raportat la profilul și nevoile specifice ale fiecărei persoane sau grup de persoane a devenit o tendință. Luăm deciziile tot mai mult în funcție de cum anume dorim să trăim, raportat la cine suntem și ceea ce dorim să experimentăm în fiecare etapă a vieții.
Ne construim stilul de muncă, de cumpărături, de comunicare și socializare în funcție de aceste aspecte. Iar asta presupune că vom alege uneltele și canalele care să ne ofere cât mai multă flexibilitate în a lua decizii și a acționa.
Numărul de tranzacții online este în creștere. Cosmetice, aparatură electrică și electronică, alimente, haine, și multe alte tipuri de produse. În același timp, antreprenorii se orientează și pe furnizarea serviciilor utilizând diferite platforme online: consultanță, fitness, workshop-uri, catering…
O soluție de gestiune care ajută utilizatorul în fiecare etapă a activității sale devine un suport cu atât mai mare cu cât este prietenos cu un număr nelimitat de platforme și sisteme.
Soluție
Echipa Selectsoft asigură implementarea și configurarea soluției de gestiune a afacerii într-un proces în etape. În urma unei analize a activității și obiectivelor afacerii, precum și a profilului clienților, definim fluxul optim de operații, documentare, generare de documente și rapoarte, integrări cu platformele și sistemele relevante pentru un ecosistem complex și eficient. Se configurează și implementează un sistem compatibil cu procesele de operare. Echipa de utilizatori este instruită personalizat, în funcție de rolul specific: gestiune depozit, vânzări fizice, vânzări online, raportare, management de afacere, elaborare, transferare și interpretare date financiare.
Integrări Platforme eCommerce
Soluțiile Selectsoft oferă sincronizare perfectă prin integrare API cu orice tip de platformă sau magazin online, cum ar fi: Gomag, PrestaShop, Magento, Blugento, WooCommerce.
Fiecare operațiune este documentată și susținută de un sistem care actualizează datele în funcție de dinamica online și va răspunde comportamentului vizitatorilor în timp real. Va rezulta o documentație la zi, structurată și centralizată în rapoarte relevante și personalizabile nelimitat… toate definind nevoile ambelor părților implicare: furnizorul de servicii și beneficiarul.
Echipa Selectsoft a dezvoltat un sistem care ia în considerare și provocările financiare. De ce un contabil ar trebui să realizeze toate documentele care pot fi generate direct din sistem? De ce un antreprenor nu și-ar dori eficientizarea timpului, a modului de lucru și a costurilor?
Integrări Sisteme de Contabilitate
Prin transferul automat în diferite programe de contabilitate financiară (SAGA, WinMentor, Softerom, Ciel, Arhimedes ContNET, Albasoft, DSoft, Omnidata) soluțiile Selectsoft servesc ca și documentație pentru operațiuni avansate de contabilitate. Documentele de contabilitate primară și rapoartele personalizate în funcție de obiectivele de creștere ale afacerii devin suport pentru clădirea fiecărui următor pas și decizii de viitor în concordanță cu realitatea actualizată și potențialul de business.
Furnizorul de servicii răspunde cererii, nevoilor și comportamentului clientului. Timpul investit în operațiuni banale și repetitive se va minimiza. Utilizatorul nu trebuie să mai aleagă între unelte, ci le poate alege pe toate cele necesare, într-un mediu configurat special pentru a-i ușura activitatea.
Contactează echipa Selectsoft pentru mai multe detalii despre soluțiile integrate.