Noutățile lunii:
1. În momentul stornării unei facturi, dacă se va prelua parțial cantitatea și există un discount aferent poziției stornate, se va prelua și discount-ul proporțional cu cantitatea.
2. Îmbunătățirea modalității de a tipări coduri QR în soluția Selectsoft, acestea se folosesc în mod obișnuit pentru a tipări codurile de produs sau link-uri de plată către euPlatesc.
3. Acum, la preluarea parțială din avize se pot selecta și parțial cantități din poziția respectivă și se va face și o verificare de stoc, dacă documentul din care preluăm nu afectează stocul.
4. La preluarea avizelor de intrare din avize de ieșire, dacă există diferențe între cotele de TVA, se vor actualiza și în locul în care se preia avizul de ieșire.
5. Există acum posibilitatea ca, în momentul introducerii unei manopere, să se noteze detalii despre acea manoperă care să înlocuiască denumirea generică a ei în deviz și la generarea facturii.
6. În momentul preluării catalogului Metro, se va face o verificare a echivalentelor produselor, astfel încât să nu mai apară produse dublate în nomenclator.
7. La preluarea pozițiilor pe un document de intrare se va face o verificare suplimentară și, după furnizorul documentului, să fie atașat produsului în momentul sincronizării, va lua prioritar produsul al cărui furnizor atașat este cel pe documentul de recepție.
8. Despărțitorul de mii acum este un spațiu în loc de punct, iar valorile sunt aliniate la dreapta, în tabloul de bord.
9. Se poate căuta acum produsul după o secvență exactă utilizând semnul * înaintea cuvântului. Această căutare presupune că acel cuvânt să fie întreg folosit în denumirea produsului.
10. La soluția Selectsoft Signatures, prin care se poate semna fișele de check-in și GDPR-ul de pe un dispozitiv mobil, acum se poate personaliza logo-ul care va apărea pe ecranul principal.
11. La introducerea parolei de acces la semnătura digitală, s-a adăugat un buton prin care se poate vizualiza parola în clar.
12. În rapoartele de hotel, acum există un filtru prin care se pot vizualiza doar cazărilor provenite din diverse Channel Manager.
13. e-Factura funcționează și pentru neplătitorii de TVA care întocmesc facturi în valută.
14. În momentul returului, dacă între timp (de la vânzare până la retur) s-a schimbat cota de TVA, acum se va prelua cota de TVA inițială.
15. La vizualizarea pozițiilor pentru retur, acum discounturile vor apărea direct sub produs.
16. Acum se pot trimite în platforma e-Factura și documente în valută care provin de la unități neplătitoare de TVA.