1. Integrare Taptasty
Cu integrare Taptasty, procesarea comenzilor online devine mai eficientă ca niciodată! Nu mai pierde timp și resurse prețioase verificând manual comenzile primite de pe platforma TapTasty. Selectsoft îți permite să preiei automat aceste comenzi, eliminând necesitatea verificării separate și generând bonurile fiscale necesare în timp real. Economisește timp și personal, iar pregătirea comenzilor devine mult mai rapidă și mai ușoară. Profitabilitatea afacerii tale continuă să crească cu integrarea Taptasty!
https://old.selectsoft.ro/wp-content/uploads/2023/08/Reinterfatare-plan-de-mese1.mp4
2. Reinterfațare plan de mese
Descoperă noul design al planului de mese – pentru a-ți aduce o experiență mai plăcută și mai organizată. Cu opțiunea de a schimba între light și dark mode, poți adapta interfața la preferințele tale. În plus, vei beneficia de mai mult spațiu în planul de mese, deoarece butoanele anterioare din partea stângă au fost mutate în partea de jos și pot fi ascunse cu ușurință. Experimentează practicitatea și eficiența unui plan de mese îmbunătățit!
3. Restructurare sarcini
Eficientizează-ți proiectele și fluxul de lucru cu ajutorul modulului de sarcini! Noi știm cât de important este ca toți angajații să colaboreze în vederea atingerii unui obiectiv comun, iar acum poți face asta mai ușor ca niciodată. Cu modulul nostru de sarcini îmbunătățit, poți atribui fiecărui angajat sarcini specifice pentru fiecare proiect, astfel încât toată lumea să lucreze spre atingerea unui scop comun sau a unei realizări extraordinare. Eficiența și productivitatea vor atinge noi culmi, iar proiectele tale vor beneficia de o organizare impecabilă.
4. Restricționarea vânzării pentru clienții cu restanțe
Fii mereu la curent cu situația clienților tăi recurenți, prin utilizarea funcției noastre de restricționare a vânzărilor pentru clienții cu restanțe. Poți configura în sistem o funcționalitate care să îți permită restricționarea emiterii documentelor de vânzare către un client în cazul în care acesta depășește o anumită valoare de restanțe.
De exemplu:
La parteneri se poate defini o valoare de X lei, iar emițând orice document de vânzare el va verifica dacă suma restanțelor adunate depășesc suma respectivă de X lei. Dacă da, se va restricționa accesul la emiterea documentului de vânzare.
Astfel, vei evita efortul angajaților tăi de a urmări constant plata restanțelor și vei avea în permanență un control mai bun al soldurilor.
Fii la curent cu noutățile! Ia legătura cu noi pentru a descoperi ce beneficii poți avea și cum poți activa aceste funcționalități.
Click aici