Selectsoft | Actualizări Mai 2024

Selectsoft | Actualizări Mai 2024

Noutățile lunii:

1. Finalizat cu succes integrarea Selectsoft cu aparetale de reciclare TOMRA.

2. Pentru cântarele ACLAS2020 s-a realizat posibilitatea de a trimite și descrierile produselor.

3. La raportul de ieșiri s-a realizat o filtrare nouă pentru produsele cu ambalaj SGR/fără ambalaj SGR.

4. În ecranul de achitare a restanțelor (bonuri de livrare), acum avem posibilitatea să selectăm toate pozițiile unui document.

5. Dacă se încearcă vânzarea unui produs a cărei cotă de TVA nu este definită în casa de marcat conform configurărilor din Selectsoft, se va afișa o avertizare.

6. De acum nu se mai pot modifica documentele transferate către un alt punct de lucru.

7. S-a adăugat o funcționalitate prin care se poate crea o taxă suplimentară procentuală din valoarea poziției (ex: Taxă de mediu 2%). Se poate accesa de la Opțiuni avansate din interiorul documentului -> Adăugare taxă suplimentară aferent poziției selectate.

8. S-au realizat modificări majore în ceea ce privește gestiunea ambalajelor RetuRO SGR. Pentru mai multe informații și instruiri pentru modul nou de lucru, vă rugăm să contactați Suportul tehnic de asistență și mentenanță Selectsoft!

9. La importul STIHL și la importul avizelor dintre puncte de lucru acum se vor reactiva produsele noi recepționate care sunt inactive.

10. Generarea facturilor din comenzile de clienți acum va funcționa și cu cantități negative.

11. Discounturile se vor actualiza automat la momentul modificării cantității produsului la care acordăm discount.

12. Nu se vor mai putea realiza 2 închideri de zi simultan din interfața POS.

13. La momentul importului extraselor bancare va apărea și un număr de ordine.

14. În importul de recepții prin e-Factura acum se poate ignora o factură (pentru diverse situații dorim să nu mai apară în listă) sau avem posibilitatea de a le asocia manual cu o factură deja introdusă în Selectsoft (dacă a fost introdusă înaintea primirii prin SPV).

15. S-a rezolvat problema conform căreia, în anumite cazuri, nu se preia solicitantul.

16. La necesarul de aprovizionare acum funcționează ordonarea tabelului.

17. Nu va mai apărea adaos la momentul recepției facturilor din gestiunea de Ridicată.

Descoperă noile îmbunătățiri! Contactează-ne pentru a vedea cum te pot ajuta aceste funcționalități!

Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *