Alege software pentru contracte și abonamente adaptabil afacerii tale

Soft pentru managementul eficient al contractelor și abonamentelor.

+0

Clienți

+0

Implementări

+0

Utilizatori

+0

Ore de muncă
Selectsoft - Evidență contracte și abonamente
Acest soft oferă o gestionare mai ușoară a contractelor de abonament cu facturile aferente fiecărui contract. Prin apăsarea unui singur buton pot fi generate toate facturile de abonament aferente lunii curente sau aferente unui contract.
Rated 4.9 of 5

Cum te ajută Selectsoft - Gestiune Stocuri?

Evidența stocului
Evidența stocului
Ai o situație exactă a stocului de produse, în timp real și ești avertizat atunci când stocul scade sub cantitatea stabilită de tine.
Emitere documente contabile
Emitere documente contabile
Poți emite rapid nota de recepție, procesul verbal de modificări de pret, perisabilități, inventar sau bonul de consum, în funcție de nevoia ta.
Aplicație dedicată managerilor
Aplicație dedicată managerilor
Ai direct pe telefonul mobil Android, oricând, oriunde te-ai afla, o evidența clară și rapidă a afacerii tale (vânzari, încasări, restanțe, stocuri, rapoarte)
Emitere documente de vânzare
Emitere documente de vânzare
Poți emite bon fiscal, factură de vânzare și chitanță, factură proformă, aviz de însoțire a mărfii sau proces verbal de custodie a mărfii.
Dispozitive mobile
Dispozitive mobile
Realizezi recepția mărfii, inventarul, verifici stocul de produse și poți efectua vânzarea cu ajutorul unui dispozitiv mobil Android.
Transfer în aplicații de contabilitate
Transfer în aplicații de contabilitate
Datele le poți tranfera automat în diferite aplicații de contabilitate financiară: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET Arhimedes, Softerom, etc.
Gestionarea unui depozit simplă și eficientă
Oricare dintre angajați va învăța rapid să folosească softul
Optimizează-ți activitatea pentru a obține mai mult profit
Evidență contracte și abonamente

Caracteristicile generale ale aplicației

O aplicație software care te ajută să lucrezi mai rapid, mai eficient.

  • evidența clienților
  • gestionarea contractelor de abonament ale clienților
  • definirea intervalului de facturare (lunar, trimestial, anual, etc)
  • definirea valorii abonamentului și a serviciilor oferite în lei sau valută
  • generarea automată a facturilor aferente contractelor
  • tipărirea automată sau transmiterea prin email a facturilor
  • rețea – posibilitatea de operare de pe mai multe stații sau puncte de lucru
  • administrarea aplicației și de la distanță prin intermediul Internet-ului
  • viteză și siguranța datelor datorită folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server
  • posibilități de preluare și transfer de date din și în diferite formate (ex: preluare nomenclator produse, rețete și parteneri din fișier Excel)
  • exportul rapoartelor în diferite formate: Excel, PDF, Word, Html, etc.
  • transfer automat în diferite aplicații de contabilitate financiară: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET, Softerom, etc

Module suplimentare

Indiferent în ce industrie activezi, alege oricând să integrezi un modul suplimentar în funcție de nevoia afacerii tale.

Mobile Inventory

Gestionează fluxurile de lucru a stocurilor de marfă din magazine sau depozite.

e-Commerce API

Sincronizează magazinul online și sistemul de gestiune prin API personalizat.

Service

Automatizează procesele companiilor care oferă serviciide reparații și mentenanță.

Call Reciever

Identificarea apelantului și a datelor de contact prin sincronizarea cu sistemul informatic.

Display Client

Interfață de afișare pe display dedicat clientului a produselor și a totalului de plată în momentul vânzării.

Mobile Manager

Raportează managerilor informații și rapoarte financiare pe orice dispozitiv mobil Android.

Integrare Contabilitate

Transferă informațiile necesare în programul de contabilitate financiară.

Producție

Evidența clară a consumurilor de materie primă bazat pe rețetar

Tichete Suport Clienți

Înregistrează solicitările clienților și optimizează procesul și viteza de reacție a rezolvării lor.

Parc Auto

Management al flotei și setarea alertelor pentru reînnoirea documentelor specifice.

Marketing

Transmiterea automată a mesajelor sau ofertelor prin email sau SMS către clienți.

Mobile Sales Force

Automatizează vânzarea și distribuția companiilor cu rețea proprie de agenți de vânzări.

Oferte

Generarea și trimiterea automată a ofertelor comerciale către parteneri.

Dashboard

Indicatori financiari centralizați într-un Tablou de bord care îți oferă grafice comparative în timp real și o imagine de ansamblu a activității.

Display Shop

Interfață de afișare pe un display a produselor (poze, denumiri, țara de origine și prețuri sincronizate în timp real).

Contracte

Gestionarea contractelor prin facturare automată a serviciilor recurente.

Care sunt beneficiile implementării?

Controlul și urmărirea angajaților
Timp redus de așteptare și servire a clienților
Sistem informatic ușor de implementat
Evidența vânzărilor, cheltuielilor, profitului și rentabilității
Aplicație intuitivă și ușor de folosit de către orice utilizator
Ușurință în gestionarea multiplelor puncte de lucru
Integrabilitate cu alte soluții financiar contabile și platforme online
Acces de la distanță la indicatorii afacerii

Studii de caz

Alte companii care și-au îmbunătățit performanțele, și-au crescut vânzările și au găsit în Selectsoft funcționalitățile de care aveau nevoie.

Pașii comunicării cu noi

Solicită suport și consultanță din partea unor specialiști care înțeleg nevoile specifice din industria și domeniul în care activezi.

În urma acestei discuții, vom identifica soluția optimă de gestiune a afacerii tale si vom stabili o prezentare demonstrativă pentru soluția software care corespunde obiectivelor tale de business. Ulterior vei primi o ofertă de preț personalizată pe care o vom discuta împreună. Dacă nu este cazul să dezvoltăm noi funcționalități specifice, soluția poate fi implementată de îndată. Prețul, reprezintă efortul, calitatea, expertiza și portofoliul de clienți a companiei noastre.

Analiză

Identificăm nevoile business-ului tău.

Prezentare

Descoperi cum te ajută soluția software.

Ofertare

Primești o cotație de preț personalizată.

Implementare

Stabilim etapele de implementare.

Pentru a identifica soluția adaptată nevoilor tale și o ofertă personalizată, te rugăm să completezi formularul de mai jos.
În cel mai scurt timp vei fi contactat de către unul din specialiștii noștri.