Alege software pentru producție adaptabil afacerii tale

Soft pentru managementul eficient al proceselor din cadrul producției.

+0

Clienți

+0

Implementări

+0

Utilizatori

+0

Ore de muncă
Selectsoft - Producție
Este soluția ideală când vrei un soft de productie care să îți ofere eficiență și control prin gestionarea corectă a stocurilor, planificarea și urmărirea producției, precum și a comenzilor.
Software din viitor!
Aplicația oferă o evidență clară a rețetelor de producție, urmărirea procesului de producție sau generarea rapoartelor specifice.

Cum te ajută Selectsoft - Producție

Evidența stocului
Evidența stocului
Ai o situație exactă a stocului de produse, în timp real și ești avertizat atunci când stocul scade sub cantitatea stabilită de tine.
Rapoarte specifice
Rapoarte specifice
Generarea rapoartelor specifice producției: Rețetar, Bon de consum, Raport de producție, Necesar materie primă și Consumuri de materie primă centralizate lunar.
Dispozitive mobile
Dispozitive mobile
Realizezi recepția mărfii, inventarul, verifici stocul de produse și poți efectua vânzarea cu ajutorul unui dispozitiv mobil Android.
Generare bonuri de consum
Generare bonuri de consum
Realizezi bonuri de consum în baza rețetelor și subrețetelor, a rapoartelor de producție sau a vânzărilor de produse finit.
Aplicație dedicată managerilor
Aplicație dedicată managerilor
Ai direct pe telefonul mobil Android, oricând, oriunde te-ai afla, o evidența clară și rapidă a afacerii tale (vânzari, încasări, restanțe, stocuri, rapoarte)
Transfer în aplicații de contabilitate
Transfer în aplicații de contabilitate
Datele le poți tranfera automat în diferite aplicații de contabilitate financiară: SAGA, WinMENTOR, Ciel, ContNET Arhimedes, Softerom, etc.
Selectsoft_service
Gestionarea producției simplă și eficientă
Oricare dintre angajați va învăța rapid să folosească softul
Optimizează-ți activitatea pentru a obține mai mult profit
Software Producție

Caracteristicile generale ale aplicației

O aplicație software care te ajută să lucrezi mai rapid, mai eficient.

  • include toate funcționalitățile modulului Gestiune Stocuri ( vezi detalii )
  • permite definirea rețetelor și a subrețetelor de producție care includ materii prime și manopere
  • duplicarea anumitor rețete în cazul în care două rețete diferă foarte puțîn
  • introducerea manuală a rapoartelor de producție sau automat, în funcție de vânzările de produse finite
  • generarea automată sau manuală a bonurilor de consum pe baza rapoartelor de producție sau a vânzărilor de produse finite
  • urmărirea comenzilor de la clienți
  • anticiparea necesarelor de materiale în concordanță cu comenzile de onorat
  • generarea rapoartelor specifice producției: Rețetar, Bon de consum, Raport de producție, Necesar materie primă, Consumuri de materie primă centralizate lunar, etc.
  • posibilitatea de identificare a produselor prin coduri de bare, precum și de a genera și tipări etichete de coduri de bare
  • posibilități de preluare și transfer de date din și în diferite formate
  • rețea – posibilitatea de a introduce simultan documente de pe mai multe stații de lucru legate prin rețea sau prin Internet
  • administrarea aplicației de la distanță prin intermediul Internet-ului
  • viteză și siguranță datelor datorită folosirii sistemului de baze de date Microsoft SQL Server 2005 sau 2008
Software de gestiune

Rapoarte și situații

Pentru toate nevoile afecerii tale

  • Rapoarte vânzări pe utilizatori, produse, departamente, agenți, clienți, top-uri (Ex: cele mai bine vândute 10 produse), etc.
  • Situație vânzări centralizată pe diferite criterii (top produse, top clienți, vânzări comparative pe luni și agenți, cote TVA, etc.)
  • Raport vânzări detaliat cu evidența prețurilor de vânzare/cumpărare și a adaosului comercial
  • Vizualizarea și listarea rapidă a stocului pe diferite criterii de filtrare
  • Raport de aprovizionare conform stocurilor existente și a stocului minim stabilit
  • Listă stocuri minime necesare și produse cu dată de expirare
  • Listă inventar
  • Centralizator recepții
  • Generare liste de prețuri sau oferte
  • Fișă produs, fișă de magazie
  • Raport de gestiune
  • Jurnal de cumpărări și vânzări
  • Raport facturi neachitate/neîncasate client-furnizor
  • Situație avize nefacturate
  • Situație scadențar – facturi scadente într-o anumită perioadă
  • Registru de casă și bancă
  • Declarația 394

Module suplimentare

Indiferent în ce industrie activezi, alege oricând să integrezi un modul suplimentar în funcție de nevoia afacerii tale.

Mobile Inventory

Gestionează fluxurile de lucru a stocurilor de marfă din magazine sau depozite.

e-Commerce API

Sincronizează magazinul online și sistemul de gestiune prin API personalizat.

Service

Automatizează procesele companiilor care oferă serviciide reparații și mentenanță.

Call Reciever

Identificarea apelantului și a datelor de contact prin sincronizarea cu sistemul informatic.

Display Client

Interfață de afișare pe display dedicat clientului a produselor și a totalului de plată în momentul vânzării.

Mobile Manager

Raportează managerilor informații și rapoarte financiare pe orice dispozitiv mobil Android.

Integrare Contabilitate

Transferă informațiile necesare în programul de contabilitate financiară.

Producție

Evidența clară a consumurilor de materie primă bazat pe rețetar

Tichete Suport Clienți

Înregistrează solicitările clienților și optimizează procesul și viteza de reacție a rezolvării lor.

Parc Auto

Management al flotei și setarea alertelor pentru reînnoirea documentelor specifice.

Marketing

Transmiterea automată a mesajelor sau ofertelor prin email sau SMS către clienți.

Mobile Sales Force

Automatizează vânzarea și distribuția companiilor cu rețea proprie de agenți de vânzări.

Oferte

Generarea și trimiterea automată a ofertelor comerciale către parteneri.

Dashboard

Indicatori financiari centralizați într-un Tablou de bord care îți oferă grafice comparative în timp real și o imagine de ansamblu a activității.

Display Shop

Interfață de afișare pe un display a produselor (poze, denumiri, țara de origine și prețuri sincronizate în timp real).

Contracte

Gestionarea contractelor prin facturare automată a serviciilor recurente.

Care sunt beneficiile implementării?

Controlul și urmărirea angajaților
Timp redus de așteptare și servire a clienților
Sistem informatic ușor de implementat
Evidența vânzărilor, cheltuielilor, profitului și rentabilității
Aplicație intuitivă și ușor de folosit de către orice utilizator
Ușurință în gestionarea multiplelor puncte de lucru
Integrabilitate cu alte soluții financiar contabile și platforme online
Acces de la distanță la indicatorii afacerii

Alte companii care și-au îmbunătățit performanțele, și-au crescut vânzările și au găsit în Selectsoft funcționalitățile de care aveau nevoie.

Studii de caz

Pașii comunicării cu noi

Solicită suport și consultanță din partea unor specialiști care înțeleg nevoile specifice din industria și domeniul în care activezi.

În urma acestei discuții, vom identifica soluția optimă de gestiune a afacerii tale si vom stabili o prezentare demonstrativă pentru soluția software care corespunde obiectivelor tale de business. Ulterior vei primi o ofertă de preț personalizată pe care o vom discuta împreună. Dacă nu este cazul să dezvoltăm noi funcționalități specifice, soluția poate fi implementată de îndată. Prețul, reprezintă efortul, calitatea, expertiza și portofoliul de clienți a companiei noastre.

Analiză

Identificăm nevoile business-ului tău.

Prezentare

Descoperi cum te ajută soluția software.

Ofertare

Primești o cotație de preț personalizată.

Implementare

Stabilim etapele de implementare.

Pentru a identifica soluția adaptată nevoilor tale și o ofertă personalizată, te rugăm să completezi formularul de mai jos.
În cel mai scurt timp vei fi contactat de către unul din specialiștii noștri.