Alege software pentru service auto adaptabil afacerii tale
Soft pentru managementul eficient al service-ului auto.
+0
Clienți
+0
Implementări
+0
Utilizatori
+0
Ore de muncă
Selectsoft - Service
Soluția software Selectsoft
Selectsoft - Service este o soluție software integrată care poate fi folosită de către orice companie care oferă servicii de reparații și mentenanță - service și reparații auto, dezmembrări, service utilaje, scule și unelte sau service IT&C. Totodată, se adresează și companiilor care aleg să își gestioneze intern serviciile de reparații și mentenanță a propriei flote auto.
Cum te ajută Selectsoft - Service auto?
Recepția autovehiculului
Generarea devizelor
Transfer în aplicații de contabilitate
Aplicație dedicată managerilor
Rapoarte în timp real
Evidență reparațiilor
Emitere documente de vânzare
Integrare eCommerce
Controlul echipelor de lucru
Gestionare stocului de piese
Software Service Auto
Caracteristici Front Office
Pentru toate nevoile afecerii tale
- Interfața dedicată industriei permite realizarea programărilor de service, recepția autovehiculului și stabilirea avariilor, înregistrarea comenzilor de service de diferite tipuri: Garanție, Postgaranție, Asigurare, Deviz estimativ, etc., emiterea devizelor și accesarea istoricului de reparații, generarea procesului verbal și a bonului de lucru, dar și vânzarea efectivă a anumitor piese sau produse, cu generarea automată a devizului final, bonului fiscal, facturii sau a altor documente specifice industriei.
- Introducerea în deviz a pieselor și materialelor, dar și a manoperei și a echipei de lucru, prin consultarea propriului nomenclatorde operațiuni și instrucțiuni.
- Activitatea mecanicilor, a operațiunilor de service și timpii de reparații sunt înregistrați în timp real, pentru o evidență strictă și odisponibilitate organizată a spațiilor de lucru.
- Conectarea sistemului la aparatele de marcaj fiscale – orice tip de case de marcat sau imprimante fiscale, POS bancar, cititoare coduri de bare, imprimante, display-uri, dispozitive mobile dedicate industriei, telefonie, cartele și brățări de control-acces.
- Meniuri în limba română, funcționalități și interfață grafică intuitivă și ușor de folosit, scurtături configurabile, meniuri contextuale în funcție de utilizatori.
- Restricționarea permisiunilor de acces la informațiile din sistem pe tip de utilizator: administrator, gestionar, contabil, mecanic.
- Generarea bonului fiscal din sistem cuprinde denumirea exactă a produsului, cantitatea, unitatea de măsură, prețul, valoarea, restul, cod fiscal client (bon fiscal cu CF) sau emiterea automată a unei facturi dintr-un bon fiscal selectat.
- Flexibilitate în alegerea modului de vânzare cu evidența stocului, cu stoc negativ sau fără evidența stocului.
- Încasare prin diferite forme de plată (Numerar, Card, Tichet valoric, Voucher, Credit, Virament).
- Retur produse prin restituirea contravalorii produsului și emitere automată a dispoziției de plată sau schimb al produsului.
- Acordare discount/reducere sau majorare de preț bazat pe diferite criterii (ex: termen de expirare, promoții), inclusivstabilirea tarifelor pentru fiecare operațiune sau tip de autovehicul prin setare discount automat sau card de fidelizare.
- Vânzare rapidă prin preluarea unei oferte, deviz sau facturi proforme realizate anterior.
- Emitere avize de însoțire a mărfii, facturi proforme, procese verbale de custodie, oferte de preț.
- Preluare online a datelor de identificare fiscală a clienților sau furnizorilor.
- Transmitere automată prin email a oricărui document direct din aplicația software.
- Generare și tipărire etichete de coduri de bare pe imprimante specializate cu role autoadezive, generarea unor liste de coduri de bare sau etichete de preț de raft sau promoționale, tipărite pe imprimantă de documente în diferite formate A4, A3, A5.
- Preluarea datelor din alte aplicații software (nomenclator produse, stocuri, parteneri, solduri inițiale, operații/manopere, prețuri), încărcarea unei baze de date de produse existente (denumire, u.m, cod de bare, cotă tva).
- Posibilitatea de a efectua vânzări sau de a introduce simultan documente de pe mai multe stații de lucru.
- Utilizarea soluției software și de la distanță prin intermediul conexiunii la Internet.
- Soluția software are la bază sistemul de baze de date Microsoft SQL Server care oferă viteză și siguranța datelor.
Software Service Auto
Caracteristici Back Office
Pentru toate nevoile afecerii tale
- Evidența completă a stocului de produse – încărcarea stocului prin introducerea documentelor de recepție (facturi de cumpărare, avize de însoțire, proces verbal de custodie, raport de producție, plus de inventar) și descărcarea automată a stocului pe baza vânzărilor și a documentelor de ieșire (facturi, avize, bonuri de consum sau transfer).
- Transparență totală și informații în timp real, de oriunde, de pe orice dispozitiv, prin vizualizarea încasărilor și vânzărilor, recepțiilor și documentelor de vânzare, informații despre furnizori și clienți, fișa produsului, fișa clientului, evidența restanțelor client-furnizor, evidența instrumentelor de plată bancare (bilet la ordin, ordin de plată), realizarea recepțiilor și a vânzărilor, consultarea stocului de produse, realizarea inventarului, generarea proceselor verbale de modificări de prețuri sau configurarea unei alerte în cazul modificării prețului la furnizor.
- Înregistrarea în sistemul informatic a informațiilor despre produse, prețuri, furnizori-clienți, comenzi, etc. va genera documentele de vânzare, comanda, rapoarte de vânzări, cu o rapiditate și acuratețe maximă, precum și accesul instant al utilizatorilor din orice locație.
- Înregistrarea rapidă și ușoară a recepțiilor și a transferurilor între gestiuni, scăderea automată a stocurilor pe baza vânzărilor, realizarea inventarelor chiar și cu ajutorul dispozitivelor mobile dedicate, înregistrarea bonurilor de consum, monitorizarea produselor cu termene de valabilitate, trasabilitate loturi și serii, urmărirea stocurilor minime și realizarea rapidă a comenzilor către furnizori.
- Import electronic al extrasului de cont bancar și a borderoului de încasări (ramburs curieri, procesator de plăți).
- Utilizarea oricărui tip de dispozitiv mobil cu sistem de operare Android pentru introducerea recepțiilor de marfă prin scanarea codurilor de bare de pe produse direct de la locul recepției; Interogarea cantității stocului, prețului unui produs, furnizorul acestuia; Realizarea inventarului; Consultarea stocului de produse și a soldului contabil; Vizualizarea diferitelor rapoarte.
- Sincronizarea tuturor punctelor de lucru în timp real permite vizualizarea și modificarea instantanee a diferitelor informații referitoare la prețuri de vânzare, produse, inventare sau rapoarte complexe.
- Integrare cu programe de contabilitate financiară (SAGA, WinMentor, Softerom, Ciel, Arhimedes-ContNET, Albasoft, Dsoft, Ascon, Gecom, Omnidata) în care se pot exporta facturi de achiziție, facturi de vânzare, monetare, încasări și plăți, diminuări și măriri de stoc, modificări de prețuri, clienți și furnizori noi; Import de date din fișiere de tip Excel sau CSV a nomenclatoarelor de produse și rețete, furnizori și clienți, stoc inițial de produse, solduri inițiale de furnizori și clienți chiar și importul recepțiilor.
- Integrare prin API cu orice tip de platforma Magazin Online (Gomag, Woocommerce, Prestashop, Magento, Bluegento, etc.) și sincronizarea nomenclatorului de produse, prețuri și stocuri de produse, inclusiv preluarea comenzilor din magazin online.
- Automatizarea proceselor și a fluxurilor de lucru prin sincronizare cu magazin online, preluare recepții, preluare extrase bancare, preluare borderou încasări curieri, sincronizare contabilitate, notificări prin SMS/email, urmărire oferte și sarcini, evidență contracte și facturi recurente, administrare parc auto, sincronizare cu platforme de rezervări online.
Software Service Auto
Rapoarte și situații
Pentru toate nevoile afecerii tale
- Setare și configurare rapidă a unui număr infinit de rapoarte prin selectarea propriilor criterii dorite, de filtrare și centralizare. Rapoarte specifice de service: situație manoperă din devize, piese și materiale din devize, situație comenzi, ore lucrate mecanici, istoric autovehicul , istoric lucrări și piese, etc.
- Tipărire notă de recepție, facturi de vânzare, raport de gestiune, registru de casă/bancă, balanță de materiale, listă stoc, fișă produs, fișă de magazie, jurnal de cumpărări/vânzări, centralizator recepții, dispoziții de plată, chitanțe, confirmări de sold, proces verbal de modificare de preț, liste și oferte de preț, proces verbal de inventariere, listă de inventar, bonuri de consum, rapoarte de producție, proces verbal de dezmembrare, devize de lucrări, fișă de garanție, declarația 394, declarația Intrastat.
- Raport de realizări pe fiecare utilizator; Raport de vânzări pe produse și pe utilizator; Raport de încasări pe forme de plată și cote de TVA; Raport de vânzări comparative pe intervale orare.
- Raport de închidere de zi pe utilizatori și forme de plată; Raport de verificare a vânzărilor/încasărilor; Raport de vânzări centralizat pe produse.
- Raport de aprovizionare conform stocurilor existente și a stocului minim stabilit, precum și a rulajului de marfă dintr-o perioadă selectată.
- Utilizarea oricărui tip de dispozitiv mobil cu sistem de operare Android pentru introducerea recepțiilor de marfă prin scanarea codurilor de bare de pe produse direct de la locul recepției; Interogarea cantității stocului, prețului unui produs, furnizorul acestuia; Realizarea inventarului; Consultarea stocului de produse și a soldului contabil; Vizualizarea diferitelor rapoarte.
- Listă stocuri minime necesare și produse cu dată de expirare cu posibilitatea setării unor alerte de notificare pe fiecare produs.
- Rapoarte de vânzări și achiziții sau cheltuieli, configurabile și centralizate pe diferite criterii (client, furnizori, forme de plată, produs, agent, gestiuni, grupe, puncte de lucru, furnizori, perioada, loturi, cote TVA, utilizatori, top clienți, produse sau servicii, discount-uri acordate).
- Rapoarte cu privire la prețul de achiziție, adaosul practicat și profitul obținut, Rapoarte comparative cu privire la evoluția vânzărilor, cheltuielilor și profitului pe zile, luni, ani, Rapoarte referitoare la plățile de TVA.
- Situație Scadențar cu posibilitatea notificării automate prin email a facturilor scadente sau depășite.
- Informații centralizate în cadrul Tabloului de bord prin indicatori și target de performanță stabilite pe lună, trimestru sau an (Ex: Valoarea vânzărilor în ziua curentă și totală, Valoarea medie a vânzărilor pe clienți, Valoarea totală și repartizarea cheltuielilor, Valoarea soldului în casă și bancă, Valoarea încasărilor/plăților la zi, Valoarea stocului, Valoarea totală a sumelor de încasat sau de plătit).
Software Service Auto
Module specifice Service
Pentru toate nevoile afecerii tale
e-Commerce API
Mobile Manager
Mobile Inventory
Dezmembrări auto
Module suplimentare
Indiferent în ce industrie activezi, alege oricând să integrezi un modul suplimentar în funcție de nevoia afacerii tale.
Mobile Inventory
Gestionează fluxurile de lucru a stocurilor de marfă din magazine sau depozite.
e-Commerce API
Sincronizează magazinul online și sistemul de gestiune prin API personalizat.
Service
Automatizează procesele companiilor care oferă serviciide reparații și mentenanță.
Call Reciever
Identificarea apelantului și a datelor de contact prin sincronizarea cu sistemul informatic.
Display Client
Interfață de afișare pe display dedicat clientului a produselor și a totalului de plată în momentul vânzării.
Mobile Manager
Raportează managerilor informații și rapoarte financiare pe orice dispozitiv mobil Android.
Integrare Contabilitate
Transferă informațiile necesare în programul de contabilitate financiară.
Producție
Evidența clară a consumurilor de materie primă bazat pe rețetar
Tichete Suport Clienți
Înregistrează solicitările clienților și optimizează procesul și viteza de reacție a rezolvării lor.
Parc Auto
Management al flotei și setarea alertelor pentru reînnoirea documentelor specifice.
Marketing
Transmiterea automată a mesajelor sau ofertelor prin email sau SMS către clienți.
Mobile Sales Force
Automatizează vânzarea și distribuția companiilor cu rețea proprie de agenți de vânzări.
Oferte
Generarea și trimiterea automată a ofertelor comerciale către parteneri.
Dashboard
Indicatori financiari centralizați într-un Tablou de bord care îți oferă grafice comparative în timp real și o imagine de ansamblu a activității.
Display Shop
Interfață de afișare pe un display a produselor (poze, denumiri, țara de origine și prețuri sincronizate în timp real).
Contracte
Gestionarea contractelor prin facturare automată a serviciilor recurente.
Care sunt beneficiile implementării?
Alte companii care și-au îmbunătățit performanțele, și-au crescut vânzările și au găsit în Selectsoft funcționalitățile de care aveau nevoie.
Studii de caz
Solicită suport și consultanță din partea unor specialiști care înțeleg nevoile specifice din industria și domeniul în care activezi.
În urma acestei discuții, vom identifica soluția optimă de gestiune a afacerii tale si vom stabili o prezentare demonstrativă pentru soluția software care corespunde obiectivelor tale de business. Ulterior vei primi o ofertă de preț personalizată pe care o vom discuta împreună. Dacă nu este cazul să dezvoltăm noi funcționalități specifice, soluția poate fi implementată de îndată. Prețul, reprezintă efortul, calitatea, expertiza și portofoliul de clienți a companiei noastre.
Analiză
Identificăm nevoile business-ului tău.
Prezentare
Descoperi cum te ajută soluția software.
Ofertare
Primești o cotație de preț personalizată.
Implementare
Stabilim etapele de implementare.
Pentru a identifica soluția adaptată nevoilor tale și o ofertă personalizată, te rugăm să completezi formularul de mai jos.
În cel mai scurt timp vei fi contactat de către unul din specialiștii noștri.