Suport și mentenanță
Selectsoft pune la dispoziția clienților încă din prima zi, serviciul de suport post-implementare care are rolul de a asigura buna funcționare a întregului sistem informatic și după implementarea acestuia.
+0
Clienți
+0
Implementări
+0
Utilizatori
+0
Ore de muncă
Selectsoft dezvoltă și comercializează aplicații software de gestiune pentru societățile din România care activează în diferite industrii și se bazează pe automatizarea fluxurilor de lucru și a proceselor interne de business, precum Retail & eCommerce, Horeca, Service și Producție, dar și alte industrii adiacente.
Prin intermediul acestuia, specialiștii noștri de suport tehnic răspund clienților la întrebări legate de:
Asistență în
utilizare
Optimizarea sistemului
Soluționarea eventualelor bug-uri
Instalarea unor noi versiuni
Ajutor în
raportare
Servicii personalizate
Echipa Selectsoft te asistă la nevoie.
Departamentul dedicat de Suport tehnic va prelua orice solicitare și îți va rezolva problema în funcție de nivelul de urgență și prioritate. Cu ajutorul sistemului de ticketing beneficiezi de timp garantat de răspuns și soluționare a incidentelor în funcție de abonamentul de suport tehnic și mentenanță stipulat în contract.
Alte servicii suplimentare care pot fi realizate de către echipa de suport:
- instruirea unor utilizatori noi
- configurări avansate ale sistemului
- audit complet în utilizarea sistemului
- instalarea unei versiuni noi ale aplicației, care include și noi funcționalități.